Selasa, 27 Julai 2010

Nota Kejayaan Hari Ini...

Hari ini...
Aku padamkan apa kemarahan
Aku hilangkan resah kegerisauan
Aku berbuat baik kepada semua orang
Aku sentiasa bersyukur atas nikmat ALLAH Taala
Aku menjadi insan yang terbaik

Aku teruja memikirkan betapa banyaknya wang mengalir masuk ke dalam diriku.
Aku gembira memikirkan betapa banyaknya nikmat ALLAH menjadi milikku.
Aku seronok memikirkan betapa banyaknya orang-orang di sekeliling aku yang menyayangiku.

Hatiku berdebar dan berkobar memikirkan banyaknya wang yang menjadi milikku dan aku gunakannya dengan baik. Hatiku teruja dengan bilangan rumah-rumah sewa yang semakin meningkat dan menambahkan lagi pendapatanku. Aku cukup masa untuk bersama dan bergembira dengan keluargaku dengan melancong ke mana sahaja tempat yang aku idamkan. Aku sangat gembira dengan semua yang ada dalam hidupku...

Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan