Jumaat, 25 Jun 2010

Bukti Hukum Tarikan

Hukum Tarikan @ Law of Attraction (LOA) yang telah dinyatakan sebelum ini memang terbukti memberikan kesan.

Pada hari ini inginku nyatakan betapa ia telah memberikan bukti yang sangat jelas kepada pemahaman dan kepercayaanku terhadap hukum alam ciptaan ALLAH ini.

Sejak seminggu yang lalu, aku telah mengaktifkan salah satu impianku dengan menggunakan teknik affirmasi, dan visualisasi. Teknik ini aku aktifkan untuk mencapai impian kereta baru yang aku ingin milikinya iaitu Naza CITRA. Setiap hari aku membayangkan kereta jenis ini akan menjadi milikku suatu hari nanti ( teknik visualisasi ), dan aku sering nyatakan kepada diriku bahawa aku pasti akan memilikinya ( teknik affirmasi ).

Pada ketika aku mengaktifkan kedua-dua teknik ini, mindaku telah mengeluarkan isyarat getarannya kepada alam semesta tentang apa yang aku inginkan. Mengikut hukum alam ciptaan ALLAH ini; hukum tarikan, maka apa yang aku lepaskan akan kembali kepadaku dengan nyata dan jelas. Maka buktinya, hampir setiap ketika, ada sahaja kereta jenis ini yang lalu di depan mataku. Kadang kala Naza CITRA akan melintasi keretaku, atau sering sekali aku mendapat parking dengan mudah di sebelah kereta jenis ini.

Apa yang ingin aku nyatakan adalah hukum tarikan telah menarik kereta impianku itu berada dekat dengan diriku. Walaupu aku belum lagi membelinya, namun ada sahaja 'kelibat' kereta ini akan muncul kepadaku.

Itulah keistimewaan hukum ALLAH ini.

Ini menunjukkan bahawa apa sahaja yang kita fikirkan akan tertarik semula kepada kita.
Jika kita memikirkan tentang kejayaan, pasti ada sahaja kejayaan yang akan menjelma dalam kehidupan kita. Begitu juga jika kita memikirkan sebaliknya...

Jadi sama-samalah kita mengaplikasikan hukum ini dengan sebaiknya.
Ada satu lagi bukti yang akan aku persembahkan di sini sedikit masa lagi.
Dan yang pasti, Naza CITRA pasti akan aku miliki suatu masa nanti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan